Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Ahad, 24 Julai 2011

See Li San (adeK angkat tersayunxx...)

Hah...aku dah lmew tak jmpa dak sorng nie..gurlz nie nma dia See Li San... die nie dah jadi adek angkat aku..comell kan die ^_^....aKu pon tak tau mcm mna kmi lea rpat..huhuhu..yg aku inggat jaln cerita nie...toime tu aku Form5... Ada la..bdak cina nie sorng...slalu say.''  KAK YATY....hYE Kak yaty....'' ak nak g tndas blew lalu dpn klaz adek nie...msti ade kak yaty..haahahh...
hahah...time tu aku blur kot...yew lah..tba2 org yg kta langsong x knl tgur kta...huhu..mybe adek li san knal aku kot..bb 2 yea tgor...see li san nie x mcm yg lain..die bnyak rpat nan mlayu...bab tu aku skew die..hahahhaaha..die nie pndai mnari...lmah gmalai lak bla dia menari.....Cunn.. ^_^ heheh...Aku Skew die...Die Best...lmew x jmpew....adek..Kakak..nak say..i miss U ..!!!!! t kte jmpew au...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan