Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Sabtu, 29 Oktober 2011

SEMUA ORANG ADA PERASAAN

....Hye.
Assalamualaikum...
Lama pulak aku tak update blog kan..
Wahhh...apa pulak entri kali ni :) .....
K...Aku pikir jugak lah benda ni...semua orang akan sentiasa cakap pasal perasaan kan...tak kira lah..fasal CINTA ka...SAKIT HATI ka.....SERONOK KA....apa-apa ja lah..
Yup...Tu semua lumrah manusia la wehhh......Sebab manusia macam kita ada hati dan persaan....
KAU ADE???
hahahah.ada kan...macam kat FACEBOKK... bak kata najwa latif...CINTA MUKA BUKU....semua org yg ada masalah tentang hati dan perasaan akan update ja kan status Fasal CINTAN CINTON...ahhh....alahan hati semua tu......ahahaha...CINTA lah lahoii...
sebab manusia punya hati mana pernah mati..sentiasa hidup....
hati manusia akn mati bila dia dah tak hidup...amacam..?
Tak kira la hang ganster ka...apa ka.....kaki pukui ka..pongoihh ka....HANG TETAP ADA HATI KECIL(hati yang boleh buat seseorang itu terasa)........uihhhhhh..hati yg tak dapat dipisahkan dari manusia cam hang..hang..hang...and..hang..hang...termasukk aku....Ada...masalah...main nan air mata jugak.....(kantoii sudah)
Sebab tu lah bila ada orang n kawan2 aku update ja pasal Persaan Cinta..k aku faham..dia punya hati mesti gini gini..
macam aku..aku pon ada hati....termasuk hampa kan.?
Semua orang berhak cakap pasal hati dan persaan.....Tuttttttttt,....~~~ 
Faham-faham ja lah..alahii Tipu la.lau cakap tak pernah fikir pasal hati ni....nak nages laaa.marahh  la....Kebanyakkan disebabkn CINTA.....betull kan..?
So..kita...lau betul-betul faham persaan org tu..jangan lah mempertikaikan apa yg die luahkan.....Semua orang berhak cakap topik C I N T A.... 
...I Miss you lahaiiii boboy..... (boboy mana pulak..merepek..mengelaban NO 1... )






P/S :BERAPA KALI...
KU HARUS MENYATAKAN CINTA..
BERAPA LAMA KU HARUS MENUNGGUMU...
bertahan  1 cinta~~
       BERTAHAN 1 C I N T A.... lalalalal~~
melalut.....~~
:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan