Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Selasa, 25 September 2012




ANTARA AKU KAU DAN DIA

Assalamualaikum..
''Sejauh mna kita sayang orang tu,belum tentu dia menjadi hak milik kita ''

Alhamdulillah.Aku boleh tabahkan hati aku disaat hati aku mula cemburu.Yup...yatt cemburu dengan dia.Antara yatt dengan dia.Dia ada segala-galanya.Dan yatt tahu Akim still sayang kan dia and pada masa yang sama Akim sayang yatt. Yup ''Oh Cahaya Thursday''Tapi keadaan akim and dia masing-masing terpaksa bekorban hati sebab pilihan keluarga kan.
Akim...akim ditengah.Akim.yatt tak nak kita nie ego dengan diri.mAda masanya kita kena fikir jugak orang lain.That why yatt tak nak bagi harapan or letak harapan kat Akim.Bila akim tanya yatt sayang akim or tak.Yatt memang tak akan jawab.You know why? Sebab Akim ada Cahaya Thursday yang sentiasa tunggu Akim.And Akim akan tunggu dia. Sebab tu yatt cakap.Akim kalau betul-betul sayang dia tunggu lah dia.Mungkin dia tak harapkan pertungan dia dengan orang lain.But dia harapkan Akim.Akim,yatt tersepik dalam dua keadaan.Yatt bukan orang yang pentingkan diri.Yatt nak Akim bahagia dengan dia Akim.
Akim.
Kalau Allah dah tetapkan jodoh Akim dengan Yatt.Alhamdulillah.
Tapi kalau Allah dah tetapkan Akim bukan jodoh Yatt.Yatt Reda.
Seriu cakap,Akim senang kongsi masalah Akim dengan Yatt.Tu dah cukup.
Buat apa nak kecewa.Kalau kita sayang orang tu.Kita sangup korbankan hati kita kan :)  *smile .Yatt tak kesah semua tu.Yatt sendiri tak yakin dengan diri sendiri samaada boleh happy kan Akim macam dia Happy kan akim ke tak.Manusia berbeza watak dia Akim.And yatt tahu Cinta Akim pada dia cukup kuat :) .Sebab tu yatt cakap kat Akim kalau serius terus terang dengan famly dia k :).
Haa..Best apa kalau kita jadi just friend.

Akim mungkin Yatt dah pernah kecewa kut sebelum nie dengan orang lain.That why Yatt susah sangat nak jawap soalan Akim.

Ermmm..Akim,

Jangan la risau.Kita tak akan lost contact k.Yatt nak tumpu pada study.Tahun nie dah final Exam.Yatt harapa sangat Akim boleh bagi semangat and doakan yatt dapat buat exam dengan baik nanti. ^_^.
*kau Ilhamku Sayang

Akim  aku kan superwomen .Yang sentiasa akan dengar celoteh kau macam budak kecik nak luahkan kat mama dia tentang masalah dia. ...^_^

friends4ever
AKU NAK KITA HAPPY MACAM NIE ^_^


                          
                           
                               
                          
                                


SAYA NUR HAYATI BINTI ISHAK LEPASKAN MUHAMMAD LUQMAN HAKIM PADA ORANG YANG LAYAK BERSAMA DIA.
InsyaAllah hati aku kuat Akim

Assalamualaikum


''Bila bertemu dengan seseorang yang membuatkan hati kita tertarik,
itu bukan PILIHAN,
tetapi itu adalah KESEMPATAN.''












Tiada ulasan:

Catat Ulasan