Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Rabu, 19 September 2012

SELERA SENIBONG SEAFOOD

Nie tempat pernah aku kerja :) kerja kat sini memang best la,boleh kenal pelbagai watak manusia nie.Hhahaa...dapat jumpa artis dengan dekat.Dapat selalu jumpa dengan anak kacukkan ni haa yang sorg i..Amy Apek..
Kalau kerja kat senibong selalunya masuk kul 4petang then habis dalam pukul 1 pagi,nak sampai rumah pun dalam kul 2 3 Pagi macam tu lah.Tempat ni besebelahan dega Singapore.Kalau suasana malam memang best..ehmm..ehmmm sapa yang nak dating tu agak Romatik lah kan.. :).
Kalau kena hujung minggu ja..Tempat memang full,sampai tak dan nak rehat.Makan nak kena cepat.Hanya Allah ja yang tau betapa penat nya...Kena layan Costumer.Buat kerja kena pantas.Lau tak ....Yatyyyyyyyyyyyyyy..tu tengok pelangan nak apa..Yatyyyyy..yatyyyyy..HAHAHA..apa -apa pun memang best la buat kerja gelak-gelak..Boleh jadi rapat dengan pelanggan. :)














SUASANA MALAM





ABG SHUKRI _APIT LENGE

APIT






HAPPY BIRTHDAY NINA(ANGAH)

http://www.youtube.com/watch?v=0AC04YwpAqY

1 ulasan:

  1. hi nur hayati ...saya baru jer pegi makan kat Selera Seafood Senibong weekend lepas dan dah upload dalam blog www.blogmakanbest.blogspot.com
    Senang2 tu jenguk la yer blog saya. Topik 100% makan, makan dan makan :) takder topik lain. Kebanyakan nye di area Johor tapi lain2 pun ada bergantung bila saya visit ngan family.
    Jangan lupa follow yer blog saya TQ TQ TQ

    BalasPadam