Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Selasa, 25 September 2012

Assalamualaikum semua,hye korang,
Aku update entry nie just nak kongsi apa yang aku buat time bosan.. :)
hahaha..
Aku melukis kerana suka-suka melukis buat jiwa aku tenang.walaupun kadang kala hati aku macam ribut taufan and hujan pasir di mesir.Melukis memang best..Yang tak best bila lukis muka datuk ct Nur haliza jadi muka Ct bedah jual sayur kat pasar.hehehe...ermm...hope dapat share apa yg aku suka bt time bosan dngn korang k ^_^ ..

ok nie hasil kerja aku untuk hari ni..
Walaupun aku tahu aku lukis tak canyik.but aku puas hati bab aku boleh luahkan apa aku rasa keatas sehelai kertas putih :)


AMIR IKRAMI
BELUM SIAP ^_^

LAKARAN HIDUNG BAKAL PAK MERTUA BELAH BAKAL SUAMI AKU..AHHAHAAA,,





LUKISAN-LUKISAN LEPAS







Menggunakan teknik grid









Tadaa..dah habis dah...just lukisan atas sekali lom siap.. hehehe//..bab mata dah ngantuk.. 
Selamat malam Assalamualikum ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan