Thanks follow Saya,Saya Follow awak balik.. :)

Sabtu, 29 September 2012

I TRUST YOU..BUT.....

Assalamualaikum reader-reader ku sekalian,

Aku cuba untuk percaya apa yang aku cuba percaya.Although i know  benda tu adalah satu perbohongan.
Why aku nak kena bertahan dengan semua nie.? Ahh biar ja lah...bukan penting pun kalau aku ask her kan...

Yahh potret kasih...Entah ha.tiba-tiba ada mood pulak kan nak melukis .Tangan nie asyik gatal ja nak pegang pensil.
Wehh aku..aku tahu semuanya tentang nie..Why ehh Kau tak nak jujur.Buat benda yang boleh sampai antoi dengan aku.Ehh..aku tak seteruk tu lah.Kalau aku marah pun apa gunanya kan.Better aku diam.


POTRET KASIH

https://www.facebook.com/akim.blurr


in process

P/S Jangan pandang rupa,rupa selalu menipu,nilai dulu siapa diri dia .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan